miercuri, 5 decembrie 2012

cartofi copti cu sos picant


 varianta mea sanatoasa la cartofii prajiti este cea de cartofi copti
Se taie cartofii dupa cum se vede mai sus (nici prea subtiri, nici prea grosi)
Se une peste ei o lingurita de ulei de masline boia, sare de mare, piper si oregano, si se maseaza bine, dupa care un strat de cartofi se pune intr-o tava neaderenta sa intr-una simpla in care am pus hartie de copt, si se introduce in cuptorul incins in prealabil.
Cartofii nu se intort decat o data si cand sunt rumeni se scot.

Eu am facut langa ei un fel de sos picant
am pisat 4 catei de usturoi si i-am frecat bine cu sare si o lingurita de ulei de masline.Apoi am inceput sa adaug cate putina pasta de rosii, oregano, cimbru si busuioc si am potrivit de sare si piper, dupa care am servit cartofii cu acesta.

Mai faceam un sos alb cu usturoi pisat si frecat cu sare si putin ulei, in care adaugam iaurt de capra, bivolita si vaca de la Napolact si putin patrunjel, si inmuiam cartofii in el.

Niciun comentariu: