miercuri, 9 martie 2011

Rulada diplomat pentru Robert-Alexandru

A nascut prietena mea luni o minune de baietel :Robert-Alexandru
In zona noastra inca se mai merge cu plocon la venirea acasa a mamei si a copilului si ma tot gandeam ce sa ii duc
AAAA..era sa uit: mamicii nu ii plac dulciurile decat diplomatul
intai m-am gandit sa fac o prajitura cardinal dar nu vreau sa fac acum experimente si sa nu imi iese

Asa ca am copt un blat pandispan din 4 oua
Am facut crema de la tort diplomat in cantitati injumatatite si separat am facut un ceai TEKANE de fructe de padure si am bagat in el o TORT GELE.
Spre surprinderea mea in 30 de minute la rece am avut o minunatie de jeleu roz pe care l-*am taiat fasii
Am intins crema de diplomat peste bllat si am acoperit-o cu jeleu
Am rulat si am dat la rece
Dupa cteva ore am inceput sa ornez, desi nu sunt prea multumita de rezultat
Asa e cand ti se gata frisca...
Puteam mai mult dar : graba strica treaba

Niciun comentariu: