marți, 15 martie 2011

Prajitura cu cocos

Pana acum cand doream sa fac ceva dulce, pregateam mereu o reteta pe care o preferam cu totii si o faceam fara a ma uita in caietul de retete, insa am hotarat de acum inainte sa fac retetele neancercate pana acum din caietul meu.
de data asta am facut prajitura cu cocos dar am impartit cantitatile la 3 si mi-a iesit un fel de tort....gustos
ca prajitura pur si simplu va imaginati bucata de praji mai scurta si cu doar 3 foi in loc de 6.
Acum voi trece la ingrediente cantitatile de materii prime pe care le-am folosit eu.
Ca sa iese o prajitura cu 3 foi, veti imnulti cantitatile de la coca  X 3 si de la crema X 2.

Ingrediente pentru o foaie (eu am facut una pe care am impartit-o in 3 pe latime, apoi suprapunandu-le le-am mai impartit o data in 2 si le-am suprapus)
2 oua intregi
2 lg apa
2 lg zahar
4 lg faina
1/3 praf de copt
Am preparat aluatul ca la orice pandispan doar ca am amestecat praful de copt cu apa.
am copt foaia si cand era inca fierbinte am impartit-o
Au rezultat 6 patratele de foaie.

Crema:
2 oua
2 lg faina
100g zahar
150ml lapte
100 gr margarina
50gr nuca de cocos
Se amesteca ouale cu zaharul,faina si 3 lg lapte.
Punem laptele la fiert si cand clocote adaugam sosul si amestecam pana ce se ingroase.
Amestecam margarina cu 2 prafuri de vanilie si cu cate o lingura din " budinca" racita.
La sfarsit se amesteca cu nuca de cocos.

Se umplu foile cu crema si se pune si deasupra, presarand apoi cocos.
Se poate taia dupa cateva ore.
Este o prajitura rapida, ieftina si ceea ce e mai important: FOARTE BUNA


Niciun comentariu: