sâmbătă, 19 martie 2011

Ciorba de pui a la grec

Poate, persoanele care imi urmaresc postarile de pe blog au observat ca nu prea gatesc ciorbe..
nu sunt eu fanul lor numarul 1
Dar aceasta dintre putinele care imi plac este favorita mea
Inainte lasam legumele taiate mari si carnea pe os, dar urmarind blogul lui Teo am mai furat cate un secret
si ii multumesc pentru ca posteaza retetele in asa fel incat cine vrea sa ia un sfat sa aiba de unde


am transat 2 pui si am pus pentru ciorba 2 bucati de spate si innerele (inerul reprezinta partea din interiorul pieptului care arata ca un pestisor si se smulge rapid de pe piept, ramanand doar muschiul propriuzis) de la puii respectivi + inca de la un piept

Am mai curatat niste morcovi, ceapa si le am pus cu sare la fiert(se poate pune telina, patrunjel, pastranac), spumand cand a fost cazul
Din momentul in care incepe sa fiarba se va da focul mic pentru a nu se tulbura prea tare


Separat , pana fierb legumele facem un dres de 3 oua(galbenusuri) cu  200g smantana si 3 catei de usturoi pasati (obtional), la care eu am adaugat vegeta de casa.
dar in loc de vegeta puteti cali 1 ceapa si un morcov dat prin razatoarea mica in putin ulei, si adaugat la final
da o fata faina ciorbei
 Cand s-a fiert carnea si legumele se scot afara si se dau morcovii prin razatoarea mare si carnea se ia de pe os si se marunteste
Se adauga in apasupei toate acestea si 2 linguri de orez cu varf
 Cand e fiert orezul dam deoparte ciorba, se inacreste cu tarhon in otet sau zeama de lamaie sau chiar otet dupa gust
Se mai potriveste de sare, se pune patrunjel si cu grija se adauga cate putina ciorba in ouale batute cu smantana si cand s-a lichefiat putin le golim in ciorba si amestecam .
Se serveste fierbinte cu ardei iute sau fara.


Niciun comentariu: