sâmbătă, 12 februarie 2011

Tort "fin" cu Kiwi

              Acest tortuletz, in ciuda faptului ca mi s-a lasat crema de decor este foarte fin si gustos

Ingrediente:
1 pachet foi pandispan de cacao
500 ml frisca
250 ml zahar
400 ml apa
1 esenta de rom

Preparare:
Preparam siropul punand pe foc zaharul cu apa sa fiarba. Cand incepe sa clocote, il mai lasam 5 minute , apoi adaugam esenta de rom si punem siropul la rece.
Intre timp batem frisca ( de preferat Creme Patisere), si o punem la frigider.
Cand siropul s-a racit, pe un platou dreptunghiular punem o foaie de pandispan, o insiropam bine, apoi intindem frisca, punem alta foaie, iar insiropam si tot asa.
Eu am decorat tortul cu kiwi pe care i-am imbracat in Tort Gelee de la Dr. Oetker si am ornat marginile cu crema de cacao, care dupa cum se vede mi s-acam pleostit.
Dar afara e gardul si inauntru leopardul.
Tortul este foarte gustos.

Niciun comentariu: