sâmbătă, 12 februarie 2011

Frigarui de pui

 La compania unde lucrez, producem saptamanal frigarui marinate din piept de pui.......
Asa ca : cu o ide de aici, cu una de colo, am experimentat si acasa de 1 mai..............
Nu am poza cu ele facute pe gratar ca nu am luat aparatul in gradina.........uitasi

Ingrediente:
2 piepti de pui taiati cubulete
condiment pentru pui
2 linguri ulei
sare
piper
castravete
ardei gras
slaninuta
ceapa
ciuperci champignon

Preparare:


De pe o zi pe alta am marinat pieptul taiat bucati.
Am presarat pe es sare, piper si condimentul de pui , apoi am picurat uleiul si am amestecat bine sa se patrunda, dupa care am dat la frigider pana a doua zi
A doua zi tai castravetele felii mai grosute, ardeiul gras la fel, slaninuta, ceapa in fasii, si ciupercile bucati .
Cu bete de frigarui (am cumparat din Auchan din Cluj ) am inceput sa formez frigaruile si sa le asez pe platou.
Am alternat carnea cu celelalte ingrediente si au iesit nemaipomenite..

Niciun comentariu: