joi, 24 februarie 2011

Aripioare picante cu garnitura de orez

Azi am facut aripioare picante
Din pacate nu am avut rabdare sa fac poze pe parcursul operatiilor
Am pus ieri la marinat 4 aripioare.
Respectiv am amestecat boia iute, cu piper, sare  si condiment pentru pui cu 3 linguri de ulei si am amestecat pana ce s-a facut un sos.
Cu aceasta "lotiune" am masat aripioarele, le-am acoperit cu folie strech si am lasat la frigi pana azi.
Am tocat doua cepe mari
Am spalat o canita de orez pana ce a iesit apa clara de pe el si am trecut la lucru
Am calit ceapa la ambele in 3 linguri de ulei (3 parti de ceapa la aripioare si o parte la pilaf)
Am adaugat in fiecare cate o lingura generoasa de "vegeta de casa", apoi am adaugat aripioarele cu sosul lor si in celalalt vas orezul.
La foc mic am calit putin orezul dupa care l-am acoperit de apa si l-am lasat sa se "umfle" de nervi :)
Aripioarele le-am lasat sa fiarba cu o jumate de canita de apa
La sfarsit am potrivit de sare si am pus patrunjel

Niciun comentariu: