miercuri, 9 ianuarie 2013

legume la tigaie

Intr-o dimineata dupa ce mi-am facut suc din tulpina de brocoli si morcovi, telina, sfecla, patrunjel,  am observat ca inflorescenta nu e prea potrivita pentru facut suc.
Asa ca desi nu am gatit brocoli pana acum ,  am scos tigaia wok ceramica de la naftalina si m-am pus pe fapte.
Am taiat mare o ceapa, morcovul l-am taiat cu cutitul spiralat, ardei rosu (2), buchetele de brocoli, si cartofi rondele taiati destul de gros. Am pus sare, piper, si o lingura de ulei dupa care am amestecat ca intr-o salata.
Dupa care am pus capacul si am dat cred ca vreo 40 de minute la foc mic amestecand din cand in cand.
Cand morcovul este facut se adauga cativa catei de usturoi intregi si dupa 10 minute adaugam niste patrunjel maruntit.
In toata bucataria este un miros fin de usturoi , iar legumele: sunt foarte dulci

Niciun comentariu: