duminică, 2 decembrie 2012

Halva raw

Vreau sa va prezint cea mai adevarata halva mancata pana acum si care nici macar nu ingrasa!

Totul e pus ochiometric:
seminte de flaorea soarelui decojite (2 maini bune)
1 lg cu varf praf de roscove sau cacao
miere (cat de dulce doriti sa fie)
putina apa

Am pus samburii in robotel si am amestecat bine bine pana s-au macinat. Apoi am adaugat mierea, cacao si cate putina apa si am amestecat in continuare.
Dupa ce am terminat operatiunea aceasta am pus totul in vasul mixerului vertical si l-am facut fin-fin.

Apoi intr-o cutie dreptunghiulara de margarina se pune celofan sau folie strech si se aseaza frumusel pasta obtinuta, presand foarte bine. La mine in poza daca va uitati cu atentie se vede jumate o culoare, jumate alta. pentru ca am vrut sa testez cum iese mai bine: pasta fina sau doar de la robot. Concluzie pasta fina e super

Am dat la frigider 2 ore apoi am rasturnat-o pe o farfurie si am degustat lasand aroma sa imi inunde toate simturile.


Niciun comentariu: