sâmbătă, 21 mai 2011

Tort piscot


Zilele trecute ne era pofta de ceva dulce si am inventat un tort cu piscot si cafea gen tiramisu


Am facut un blat pandispan de vanilie gen Rulada, pe care l-am taiat in 2
Separat am facut cafea la filtru mai slaba , am adaugat un rom, si zahar
Crema:
1 praf de tiramisu instant amestecat cu 200 ml lapte si 300 ml frisca lichida, batute pana ce se intaresc  putin
In crema am adaugat si o gelatina hidratata intr-un pahar de apa si topita pe aburi.
Apoi intr-o forma tapetata cu folie am pus primul blat, insiropat, crema, piscoturi insiropate, crema si blat insiropat
Am dat la rece si dupa cateva ore am scos tortul si am ornat
Afost foarte racoritor, dar crema s-a inmuiat prea tare cand am adaugat gelatina calda asa ca nu am putut sa il formez sa fie mai aspectos
Data viitoare va fi mai bine

Niciun comentariu: