sâmbătă, 21 mai 2011

Prajitura tosca


Nu am crezut ca aceasta prajitura va deveni preferata mea, dar si a familiei
este foarte fina si cremoasa
Blat:
-8 albuse batute
-200g zahar
-100g mac
-100g cocos
-4 lg faina
-1 praf de copt
Peste albuse se toarna zaharul si se amesteca in continuare, apoi toate ingredientele solide se amesteca la un loc si se adauga lingura cu lingura in compozitia de albuse
Coacem in tava tapetata cu hartie  de copt.

Crema:
-8 galbenuse ramase
-150g zahar
-esenta de vanilie
-1 budinca
-400ml lapte
-1 pachet de unt

Frecam galbenusele spuma cu zaharul, si le turnam in budinca calda preparata dupa instructiunile de pe plic dar cu 400g lapte.
Cand budinca s-a racit se adauga lingura cu lingura in untul mixat si se intinde peste blat.

Stratul de biscuiti
-2 pachete de biscuiti picnic
-4 lg zahar
-200ml apa
Se arde zaharul si se stinge cu apa apoi lasam sa fiarba pana devine sirop
In acesta racit se inmoaie biscuitii picnic si se pun peste crema cu fata in jos.
Se poate face si fata de biscuiti , daca luam un pachet de cacao si altul de vanilie si se vor lasa cu fata in sus aratand ca o tabla de sah
Eu deasupra am topit 2 linguri cu varf de fineti si 100ml frisca lichida, si a iesit o glazura cremoasa


Prajitura a putut fi taiata repede si am mancat-o la fel de repede, ba chiar am servit cateva vecine care nu se mai opreau din mancat spre disperarea mea

2 comentarii:

Andrea's Cake spunea...

Yammy,ce bine arata.Cred ca este si foarte buna.Duminica placuta!

andreea spunea...

mersi mult de aprecieri. si tie la fel