duminică, 10 aprilie 2011

Gogosi pufoase II


Reteta aceasta de gogosi o fac de fiecare data cand vreau sa imi impresionez musafirii :))
Am gasit-o pe gourmandine si m-am indragostit de ea

Amestecam 500g faina pentru cozonac Grania cu un praf de copt si o drojdie deshidratata de la dr oetker.
Amestecam 125 ml apa cu 125 ml lapte , vanilia , coaja de lamaie si putina sare si le incalzim putin.
Amestecam cu mixerul 3 galbenusuri cu 100g zahar pana devin ca o crema.
Topim 60g margarina pentru prajituri
Amestecam toate componentele, si din cand in cand picuram putina margarina topita, ca la cozonac si framantam bine pana ce se dezlipeste aluatul de mana
Lasam la dospit o ora.
Dupa acea ungem o suprafata cu o pelicula de ulei si intindem aluatul subtire cam 0,5 cm
cu un pahar decupam rondele si lasam pe masa de lucru inca 30 de min sa isi dubleze volumul.
Eu am umplut un ibric cu "gura" mai larga  cu ulei , l-am incins apoi am dat focul la minim.
Luam cate o gogoasa, o subtiem din nou cu mana sa fie subtire si o punem singura la prajit
Daca e focul prea tare se  va brunifica rapid dar nu se va coace in interior.
O intoarcem pe toate partile si o punem intr-o sita
La fel procedam cu toate.
La sfarsit pudram cu zahar sin plin
Ies si goale pentru a fi umplute cu ce doriti.

Niciun comentariu: