vineri, 25 martie 2011

Prajitura Venetiana


Am gasit pe Prajituria in top 10 al celor mai bune prajituri si Venetiana si am hotarat sa o incerc
arata foarte aspectos si este si buna

Blaturi:

Se face un aluat de pandispan din 6 oua, 6 lg de zahar si 6 lg de faina si se coc 2 foi egale subtiri.
 Am caramelizat apoi 300g zahar si am stins cu 100 ml apa, si am lasat sa se formeze un caramel gros adaugand la sfarsit putin rom.
Apoi am picurat acest sos de caramel pe ambele foi.
 Intre timp facem crema:
Pregatim o budinca din 600 ml lapte, 5 linguri de zahar si 2 budinci de vanilie si o lasam la racit.
Cand s-a racit amestecam un pachet de unt cu 7 lg de zahar si apoi cu budinca treptat si obtinem crema


Pregatim si 300g naty stix

                                     
Asamblarea:
foaia de pandispan
crema 3 parti


naty stix , care se vop aranja pe crema si se vor presa putin sa intre in ea
cu ultima parte de crema se vor acoperi stixurile si cu ce ramane pe vas se va unge subtire foaia de deasupra pe care o vom presara cu ciocolata rasa sau, eu am presarat naty stiks ce au ramas in punga











CONCLUZII:
ce am gresit: am taiat-o dupa o ora si trebuia sa o las mai mult
cred ca data viitoare cand o voi face voi combina o budinca cu o frisca lichida si cu gelatina in loc de crema
in felul acesta va avea o tinuta mult mai dura la taiat si va arata mai bine pe sectiune








CONCLUZIE FINALA:
sotul meu a vazut ca as fi vrut sa iasa mult mai bine si m-a consolat ca o va manca el pe toata ca sa nu o mai vad sa imi fac probleme ca nu e perfecta :P

Niciun comentariu: