luni, 21 martie 2011

Cartofi frantuzesti


Am pregatit pentru invitatii mei duminica ca garnitura la carne  cartofi frantuzesti
am improvizat la reteta cate ceva, dar au iesit buni rau, si au fost foarte laudati


Am fiert 17 cartofi medii si 8 oua mari si le am curatat de coaja, apoi i-am taiat rondele
Am taiat cateva felii de sunca praga in sferturi
Am ras o bucata de cascaval de 250 de grame
Am ras o bucata de branza la fel de mare
Am batut bine 500g smantana cu 4 oua si cu patrunjel


Apoi intr-o tava tapetata cu margarina pentru gatit am pus un strat de cartofi, oua, le-am condimentat dupa fiecare strat, branza sunca, jumate din smantana cu ou, cartofi, oua , cascaval si smantana cu ou
Am dat la cuptor cam 45 de minute pana ce s-a rumenit cascavalul si am servit langa pulpe de pui respectiv cordon bleu cu gogosari murati.
Nu mi-au ramas resturi nici pentru pisica :P

Niciun comentariu: