joi, 10 februarie 2011

Pui light cu legume

Sunt la dieta de o saptamana si incerc sa mananc ce imi place dar sa mananc sanatos
si mi-am amintit ca intr-o seara a ramas peste noapte la noi un oltean
si ne-a convins ca ne gateste el
arunca nenea intr-o tava carne condimentata, rosii, ceapa, ardei, usturoi
si cartofi cred taiati asa " din topor" si baga la cuptor
a iesit o mancare pe care nu o realizam nici daca ma chinuiam


Ingrediente:
4 ciocanele
4 aripioare
sare, piper, vegeta
sos de rosii si vinete (am postat reteta)
5 cartofi
1 ceapa foarte mare sau 2 medii
1 pahar cu apa
cativa stropi de ulei

                       Asez carnea condimentata si masata cu ulei in tava


                       Tai deasupra ei cartofii mai mic ca sa se coaca mai usor  si ceapa o tai mare
                       Torn de asemenea o sticluta de pasta de rosii ( a carei reteta e pe blog )si un pahar de apa
           
                                      Acopar cu o folie de aluminiu si dau la cuptor
                                      Focul la cuptor a fost dat la maxim pe toata durata coptului
                                      La sfarsit am dat jos folia ca sa se rumeneasca si am mai lasat cam 10 minute
                                      Acum e gata: miroase ademenitor, e o incantare pentru simturi


Niciun comentariu: