marți, 20 decembrie 2011

Bunatati: prajitura de craciun

 am ales sa fac de craciun printre minieclere, rafaello, bombite de cacao, covrigei cu chimin, si 4 feluri de prajitura care se afla in topul preferintelor familiei mele
Tosca=putin modificata in sensul ca am taiat blatul in 2 si am impartit crema si la mijloc si deasupra blatului

Izaura

 Prajitura cu ness si nuca

Are blat de Snickers, taiat in 2 si crema de galbenuse pe aburi clasica, amestecata cu 2 plicuri de nes, cu care am umplut prajitura si am pus si deasupra ei
in crema am mai adaugat si nuca maruntita mare si coapta pentru aroma
Snickers




Sunt toate cu nuca si sunt foarte bune
le-am copt in 2 ore si per total mi-a luat 5 orecu tot cu glazura
m-am miscat bine si am dat la rece prajitura

Craciun fericit!

Niciun comentariu: