vineri, 17 iunie 2011

creme du lait-

am avut pofta de ceva dulce intruna din seri si am bagat iute la cuptor o crema de zahar ars
AM PREGATIT-O CAM ASA:
am batut 8 oua cu 10 linguri de zahar si 1 esenta de vanilie bine de tot, apoi am adaugat 1 lingura de praf de budinca de vanilie sau amidon
intre timp caramelizam 10 lg de zahar la foc mic nu cum am facut eu ca am ars zaharul
dupa ce s-a topit tapetam marginile cratilei cu el si il dam la rece ca sa crape caramelul
dupa un timp oala incepe sa pocneasca si bcand se termina de pocnit adaugam 1/2 esenta de rom si ouale amestecate cu 800 ml lapte si dam la cuptor
Teoretic se pune cratita cu crema in alta cu apa ca sa nu se branzeasca, dar eu la repezeala am pus-o doar singura si am lasat cam o ora
depinde cat de inalta e cratita ca sa se faca si la mijloc
budinca sau amidonul grabeste timpul de coacere

Niciun comentariu: