sâmbătă, 21 mai 2011

Ciorba de perisoare a la grec cu busuioc


Sotul meu adora ciorba de perisoare, asa ca m-am pus pe fapte
azi e prima data cand fac acest gen de ciorba si incerc sa o fac asa incat sa o pot manca si eu
Am descoperit aroma care o da busuiocul perisoarelor de pui cand am mancat la un botez si mi-a placut foarte mult asa ca am pus in practica



Perisoarele:
400g carne tocata de pui
2 lg orez
1 ou
putin busuioc

Se amesteca si se fac bilute pe care le asezam pe o farfurie

Calim:
1 ceapa
1/2 ardei gras rosu
3 morcovi si 1/2 telina taiate marunt
cu putin ulei

Cand sunt patrunse se adauga apa cat dorim sa fie ciorba si lasam sa fiarba legumele de tot,

Apoi adaugam rand pe rand bilutele in ciorba care clocote la foc mic.

Lasam sa se raceasca putin si potrivim de sare,
o dregem cu 200g smantana amestecata cu un galbenus si picuram zeama de pe tarhon pentru a o acri putin , dar si frunze de tarhon

Niciun comentariu: