vineri, 4 martie 2011

Tort printesa Barbie

Acest tort l-am facut pentru fetita prietenei mele, pe nume Alexandra la
implinirea a 3 anisori

Blat baza:
Am facut un blat clasic de pandispan din 11 oua
Rochia printesei e facuta pe margine din rulada feliata si inauntru crema de diplomat cu fructe
Crema de la blatul baza e facuta dupa reteta diplomat cu fructe pe care am postat-o
Este necesara dublul cantitatii de crema careia am scris reteta

Apoi am facut o gaura unde am bagat papusa pe care in prealabil am imbracat-o intr-un  "corset" de ciocolata roz si i-am invelit picioarele in folie de aluminiu ca sa nu raceasca saracuta
Am imbracat tortul in frisca cu un strat subtire
Apoi am ornat tortul dupa placul si imaginatia mea
Nu stiu cat de greu e dar ce-i drept deabia il pot duce


Niciun comentariu: