duminică, 6 martie 2011

Snickers

Aceasta prajitura se numara printre preferatele mele, dar o fac mai rarutz pentru ca este foarte dulce.
Poza de mai sus nu e a mea, dar am vrut sa pun o poza cu sectiunea, si eu nu am avut vreme sa fac poze cand le-am facut ale mele
In poza de mai jos sunt ale mele

Ingrediente blat:(pt tava de 26/35 )
10 albusuri
340 g zahar
340 alune sau nuca macinata
6 lg rase faina
1 praf de copt
daca folositi alune macinate 1 lg de cacao

Se bat albusurile cu un praf de sare si cand sunt tari se adauga zaharul amestecand pana ce e ca o bezea
Adaugam nuca amestecata cu faina si praful de copt si amestecam cu o spatula pana ce se incorporeaza.
Apoi coacem in cuptorul preancalzit pana ce se rumeneste deasupra si facem testul scobitorii

Cand e copt, scoatem blatul din cuptor pe o planseta, inlaturam hartia de copt si punem 150 g ciocolata alba rasa peste blatul fierbinte (eu o topesc cu 5 lg de ulei si apoi o intind)

Crema
7 linguri de zahar pt caramelizat
250g margarina
1/2 lg faina (in reteta nu scrie, dar dupa cateva zeci de executii ale retetei, am hotarat sa adaug)
10 galbenusuri
6 lg de zahar
250g alune maruntite

Galbenusele se freaca cu cele 10 lg de zahar pe abur pana ce se ingroase
Se caramelizeaza zaharul si se stinge cu o margarina taiata bucati. Lasam margarina topita cu zaharul pana ce nu mai exista nici o particula de zahar intarit. Cand e ca un sirop amestecam faina cu cate putin sos si in final o incorporam toata.
Se ia de pe foc, se amesteca cu galbenusele si cu alunele.
Se intinde peste blat, si se glazureaza cu ciocolata sau cum am facut eu doar modele.


Niciun comentariu: